Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2018 20:00 - в десятката..
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 4116 Коментари: 17 Гласове:
6

Последна промяна: 10.06.2018 14:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Лернейската хидраЛернейската хидра е чудовище от древногръцката митология, с тяло на змия и девет глави на дракон. Също както и Немейския лъв и тя била дете на Тифон и Ехидна. Хера се грижила за нея, надявайки се тя един ден да убие Херкулес. Хидрата живяла в блатата около град Лерна, където се намирал и входа към подземното царство. Тя унищожавала много стада и опустошавала цялата околност. Борбата с нея била много трудна, тъй като една от главите ѝ била безсмъртна. Когато Херкулес влязъл в схватка с нея и започнал да я цели със стрели, Лернейската хидра побесняла.   

                     image

image




Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - :))))) стоянчу станал Чучулина, и заревал със сополи..като пипи.Тутка...
09.06.2018 20:06
баба Меца и мечкадарят реват на умряло, щот съм 300% права
даже ме копират
блг за Рекламата..
ИСТИНАТА ми е ВАЖНА
езика не ме интересува..
а бе, нали баба каза ..Адио...
цитирай
2. milady - започвам, да се чудя..
09.06.2018 20:17
тези..дали не са един и същи..блогов боклук
или...си менкат гащите..
ее, после се смеят на Гошо Мастъра..
аа бе..лилипутковци..
многоо ви стана тук, 10г , да си разигравате коня
....с безкрайни тъпи тролски номера..
цитирай
3. predatorkapredatorka - крадеца вика дръжте ..крадеца..
09.06.2018 20:25
само най най тъпи хора,
могат да действат така...първосигнално..
дори, моят малък син ме лъжеше ..3пъти по-добре в осми клас..
Слаб 2/ минус, мамо кУмоделке..
язък за..напъна..
пак забрави нещо ваканцията..
гледам продължаваш да бълваш постинги, като развален ..дарак..
цитирай
4. predatorkapredatorka - ето Я нашата...изтърва конете пак днес ..заразно ЧУДО, окупирало този сайт..
09.06.2018 20:33

Бай Ганьовица ще ми говори за „Интегрална психология“....ххаа..
многоо прост и търпелив тозз бг народ..

Излишен парад
от: sblasaci

ако няма думи за съществуващото то губи своето потвърждение спокойствието завластва
преди около 2 часа
цитирай
5. troina - не ми е нужна Помпа и Първа...
09.06.2018 20:49
не ми е нужна Помпа и Първа...

нужен е бърз и безпогрешен Ум,и Духовна безжалостност..пак да го кажа..

и..шат на патката главата..
помпата е за..сенилни импотенти..
яхнали авантата ..на сайта..
цитирай
6. ladylady - и на мен ми писна тазз Харпия лакома..
09.06.2018 20:53
ТЯ е вездесъщо Зло, с1000 роли/това са нейни думи, апропо/ имам ги..
и с Помпа пУшка.....
долна твар, ти си ..дрта,бе жена..на 70!!!!!!!!
поне 2 г мозък имаш ли останал...
цитирай
7. ladylady - хитрата сиганка винаги си търси..подръжници, които помпи...то се вижа с просто око..
09.06.2018 20:58
То бива бива простотия и.. излагация…
как може да се доверявате на ..непознати??!
възрастни хора сте.. повечето образовани
с висше образование... и ментални убразования

Всички , които, аз НЕ харесвам..
а, аз харесвам многооо малко..
на едната ми..ръка..
цитирай
8. saankii - трудно се събаря такава..хидра, съгласна съм..
09.06.2018 21:04

но, БОГ винаги среща достойните врагове
на някой ъгъл, в тъмна уличка, и в непознат град..
където е Причината , там наблизо е ..и следствието..
и..обратното..
цитирай
9. milady - как може да сме Духовни лИчности,
09.06.2018 21:12
а да лъжем и мажем, така ужасно грозно.., перфидно, ехидно..
това е нонсенс, баби
нали си говориш с конете на латински..
и аз така...с твоите камъни..по...
няма да спра , обещавам./
малко почивка и..отново..чукове по главата
така каза Татко Ницше..
намиг, джулия
цитирай
10. rosiela - Въх,
09.06.2018 21:22
от блатото се чува вик за духовност.
цитирай
11. starforlife - ~
09.06.2018 21:59
milady написа:
ее, после се смеят на Гошо Мастъра..

Те не се смеят на "Гошо Мастъра".
Те се комплексират и дразнят от "Гошо Мастъра".
Те знаят, че "Гошо Мастъра" е този, който не само може винаги да ги направи за смях, а го прави.
Ето и сега...
Прибрахме се преди малко.
Ще хапнем набързо и преди да си пуснем някой готин филм и да пийнем по чаша хубаво уиски - ще пусна снимки на оная групичка.
Все пак днес те имаха прайд и така се случи, че пътищата ни се кръстосаха-ха-ха
цитирай
12. starforlife - И имам два мнооого дразнителствувателствуващи за тях въпроси:
09.06.2018 22:02
Първи: Я кажи кога ще ги накараме да повръщат като им разкажем как се прави френска любов?
ха ха ха ха
ха ха ха ха
Втори: Я вземи ми дай за 10 минутки паролата си...
Всъщност, не - ти отлично знаеш, че ако реша - взамам нечия парола за по-малко от час.
Няма да ти центрирам клипото. Имам по-добра идея.
Ще ти подаря друга снимка, която сама да смениш в постинга.
Но първо да хапнем и сипем вискито.
цитирай
13. predatorkapredatorka - агресивен навлек, и отговор не заслужаваш..къш кокошке ялова
09.06.2018 22:05
rosiela написа:
от блатото се чува вик за духовност.



ако не ме харесваш..какво кудкудякаш тук..
нагла си като..дрта сиганка, россо
айде, бягай..бързоо..
за мен си..000000000,1..млгрм нещо си...
цитирай
14. ladylady - страхоотни хрумки имаш, жорооо..МЪЖ с Огромна фантазия, затова те ..искат Жените
10.06.2018 08:42
starforlife написа:
Първи: Я кажи кога ще ги накараме да повръщат като им разкажем как се прави френска любов?
ха ха ха ха
ха ха ха ха
Втори: Я вземи ми дай за 10 минутки паролата си...
Всъщност, не - ти отлично знаеш, че ако реша - взамам нечия парола за по-малко от час.
Няма да ти центрирам клипото. Имам по-добра идея.
Ще ти подаря друга снимка, която сама да смениш в постинга.
Но първо да хапнем и сипем вискито.

цитирай
15. predatorkapredatorka - 3те кифли анонимни/ щот са безумно грозни..Уичка, мара-елинора шамбалова, една и съша тиква
10.06.2018 14:52
умират си от черна мъка..
Пърдяторчо се споминал..от кофти доза..
и няма сега кой да ги..надруса..
еххх, младост , нерадост..
цитирай
16. predatorkapredatorka - :)))))
10.06.2018 15:33
аа...пърдяторчо..бил просто..пиян..
ето, го..черният русенски проЗз касапин..
цитирай
17. predatorkapredatorka - те си мислят, че мЪрльо е ..пич..
10.06.2018 15:50
нъцки, видях го..с бяла коса ,на 55
разведен, на борсата..т.е фриилансер/ хаха
има Профил в дата.бг..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100514
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031