Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2014 13:51 - Отново е лято!:)
Автор: iliada Категория: Хоби   
Прочетен: 2436 Коментари: 9 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image





Гласувай:
17



1. donchevav - Копнежът ни се превърна в реалност! ...
21.06.2014 14:21
Копнежът ни се превърна в реалност! Честито лято! Желая много слънце и горещи емоции!
цитирай
2. megg - О,ооо! :)
21.06.2014 14:48
Май вече е тук, добре ни е дошло! Зелена приказка, свят в полет - като в картината ти.
Здравей, Или!
цитирай
3. iliada - Да така е-всички обичаме лятото!:)
21.06.2014 16:06
donchevav написа:
Копнежът ни се превърна в реалност! Честито лято! Желая много слънце и горещи емоции!

Дългоочакваната ваканция и много красиви моменти !Желая само щастливи моменти и много ,много светлина!
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Не е дошло още, въпреки че днес си ...
21.06.2014 16:06
Не е дошло още, въпреки че днес си подадох оставката. Не искам повече да нося вината за случващото се в страната ни. Моите коалиционни партньори вятъра и дъжда ме подведоха и си позволиха нерегламентирани действия-бури, смерчове, наводнения, кални потоци и пр. Това не може да се търпи повече и те трябва да се поставят под специален надзор от лятото. То обаче не иска да ми приеме оставката, казва че трябва да се върне стария календарен ред с четиринадесет дена назад. Иска да стартира летния сезон от началото на юли. Това е само мотив за да избегне отговорността от разрушителните последствия на коалиционните ми партньори. Предлагам да гласувате по електронен път за започване на лятото:)))
цитирай
5. iliada - Привет ,megg -тук е и още как!:)
21.06.2014 16:08
megg написа:
Май вече е тук, добре ни е дошло! Зелена приказка, свят в полет - като в картината ти.
Здравей, Или!

Днес е най-дългият летен ден с много ,много светлина!:)
Желая много светлина в душата и щастливо изживяване на лятото!:)
цитирай
6. iliada - Хей не ми оспорвай анонса ,Невенка-дошло е астрономичното и толкова
21.06.2014 16:20
kasnaprolet9999 написа:
Не е дошло още, въпреки че днес си подадох оставката. Не искам повече да нося вината за случващото се в страната ни. Моите коалиционни партньори вятъра и дъжда ме подведоха и си позволиха нерегламентирани действия-бури, смерчове, наводнения, кални потоци и пр. Това не може да се търпи повече и те трябва да се поставят под специален надзор от лятото. То обаче не иска да ми приеме оставката, казва че трябва да се върне стария календарен ред с четиринадесет дена назад. Иска да стартира летния сезон от началото на юли. Това е само мотив за да избегне отговорността от разрушителните последствия на коалиционните ми партньори. Предлагам да гласувате по електронен път за започване на лятото:)))

ИНАЧЕ ЩЕ ТИ ДАМ ОСТАВКАТА:)))))))))
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Не е дошло още, въпреки че днес си ...
21.06.2014 16:39
iliada написа:
kasnaprolet9999 написа:
Не е дошло още, въпреки че днес си подадох оставката. Не искам повече да нося вината за случващото се в страната ни. Моите коалиционни партньори вятъра и дъжда ме подведоха и си позволиха нерегламентирани действия-бури, смерчове, наводнения, кални потоци и пр. Това не може да се търпи повече и те трябва да се поставят под специален надзор от лятото. То обаче не иска да ми приеме оставката, казва че трябва да се върне стария календарен ред с четиринадесет дена назад. Иска да стартира летния сезон от началото на юли. Това е само мотив за да избегне отговорността от разрушителните последствия на коалиционните ми партньори. Предлагам да гласувате по електронен път за започване на лятото:)))

ИНАЧЕ ЩЕ ТИ ДАМ ОСТАВКАТА:)))))))))


То че е дошло-дошло е, ама то хич не иска да знае и да си влезе в правомощията. Не ми прие оставката и ме остави да се мъча в тази коалиция:)))
цитирай
8. iliada - Все ми се струва ,Невенка ,че най-накрая трябва да се предаде-3 месеца му остават да ни дарява със светлина и топлина:)
21.06.2014 17:35
kasnaprolet9999 написа:
iliada написа:
kasnaprolet9999 написа:
Не е дошло още, въпреки че днес си подадох оставката. Не искам повече да нося вината за случващото се в страната ни. Моите коалиционни партньори вятъра и дъжда ме подведоха и си позволиха нерегламентирани действия-бури, смерчове, наводнения, кални потоци и пр. Това не може да се търпи повече и те трябва да се поставят под специален надзор от лятото. То обаче не иска да ми приеме оставката, казва че трябва да се върне стария календарен ред с четиринадесет дена назад. Иска да стартира летния сезон от началото на юли. Това е само мотив за да избегне отговорността от разрушителните последствия на коалиционните ми партньори. Предлагам да гласувате по електронен път за започване на лятото:)))

ИНАЧЕ ЩЕ ТИ ДАМ ОСТАВКАТА:)))))))))


То че е дошло-дошло е, ама то хич не иска да знае и да си влезе в правомощията. Не ми прие оставката и ме остави да се мъча в тази коалиция:)))


То както е тръгнало ще стане така ,че само на циганското лято да се надяваме-да не дава Господ:)
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Ами аз за това ви моля за съдействие в ...
21.06.2014 17:58
Ами аз за това ви моля за съдействие в най-новия ми постинг. Гласувайте да дойде лятото и да не бяга от отговорност.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iliada
Категория: Хоби
Прочетен: 5235688
Постинги: 6051
Коментари: 27723
Гласове: 78976
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. 1
2. 1
3. 1
4. 1
5. 1
6. 6.1
7. 11111