Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2013 09:05 - "Дневниците на Адам и Ева /Адам/ " Марк Твен/продължение /
Автор: iliada Категория: Хоби   
Прочетен: 2909 Коментари: 5 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сряда                image

 


Разнообразих си времето.Избягах снощи,цяла нощ съм яздил,колкото се може по-бързо,Надявайки се да напусна Градината,да се скрия в някоя друга страна,преди да започнат неприятностите,но не стана така.Час след изгрева,докато яздех през полянката с цветя,където хиляди животни ме наблюдаваха,преживяха и си играеха едно с друго,изведнъж всичките започнаха да издават ужасни звуци,изведнъж всичките обезумяха и като зверове започнаха да се раняват едно-друго.
  Знаех какво  значи това,значеше,че Ева  е яла от  плодовете и смъртта се е появила по света.Тигрите наръфаха  коня ми,без да се интересуват от  моите наставления,биха изяли и мен ,ако бях останал,но аз избягах ужасен.Намерих това място зад парка,беше достатъчно удобно за няколко дни,но тя ме откри.Намере ме и нарече мястото Тонауанда,каза ,че ще изглеждало  така.Наистина,не  съжелявах,че доиде при мен ,тъй като нямаше нищо наоколо, а тя носеше няколко от онези ябълки.Бях толкова гладен ,че им се зарадвах.Беше против принципите ми,но разбрах,че принципите ми нямат никаква сила,аки си гладен.Дойде обвита с клонки и листа,а когато  я попитах ,защо е направила тази глупост ,тя ги махна,да ги остави на земята,тя взе да заеква и се черви.Досега не съм виждал някой,който да заеква и да се изчервява,изглеждаше ми ненужно  и  глупаво.Каза ,че скоро съм щял да разбера и аз.Беше права.Бях  толкова гладен ,че захапах наполовина изядената ябълка,наистина най-вкусната,която съм виждал,замислих се за сезона,после си сложих  и аз клонки и листа,обърнах се строго  към нея и  й наредих да отиде и да намери още ,а не да се показва гола така.
  image
Тя го направи и после тръгнахме  към полето на голямата  животинска битка ,която  видях,събрахме  малко кожи,с които да си направим облекла за по-офециални случаи.Неудобни са,но пък са стилни,което е най-важното за едно облекло.Намирам ,че тя е страхотна компания.Виждам ,че бих бил ужасно самотен  и депресиран без нея  сега,когато изгубих цялото си богатство.Тя каза  и нещо друго,че ще трябва да работим оттук нататък.Ще ми е полезна.Ще я надзиравам.





Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Ева е, , полезна, , на Адам. Без нея ...
25.05.2013 09:24
Ева е ,,полезна,, на Адам. Без нея само щеше да яде гнили плодове в рая. :)
цитирай
2. iliada - Пожелавам си да успея ,да постна и дневниците на Ева,injir!:)
25.05.2013 10:30
написа:
Ева е ,,полезна,, на Адам. Без нея само щеше да яде гнили плодове в рая. :)

цитирай
3. stela50 - Ах, тази ябълка ... колко променя света ...
25.05.2013 18:37
Поздрави и хубава вечер, Иля !
цитирай
4. tutankhamon661 - iliada
25.05.2013 21:40

Интригуващо!

цитирай
5. анонимен - Но без Адам
25.05.2013 22:55
Ева щеше само да нахапе напразно всички ябълки от дървото без да "опознае греха" ... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iliada
Категория: Хоби
Прочетен: 5236350
Постинги: 6051
Коментари: 27723
Гласове: 78976
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. 1
2. 1
3. 1
4. 1
5. 1
6. 6.1
7. 11111