Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2012 11:45 - Седя и си мисля-Колко тъпо копеле може да изтрие 5178 постинга от един блог?
Автор: iliada Категория: Хоби   
Прочетен: 12657 Коментари: 37 Гласове:
38

Последна промяна: 27.03.2012 13:10












Гласувай:
40



1. stela50 - А има ли такова ... това би било болестно състояние .
27.03.2012 12:02
Поздрави , Иля ,и хубав ден !
цитирай
2. inel379 - Това не ми го побира ума!
27.03.2012 12:09
Не мога да повярвам, че ти се е случило!
Дали е излечимо, ако е болестно състояние...
цитирай
3. minavamottuk - Доколкото разбирам
27.03.2012 12:11
от твоя блог...ами този е счупил тъпомера-мярка за максимум тъпота.Няма ли опция сайта да ги възстанови,би трябвало да може,като не е опазил повереното му...ама като чета тук,едва ли...Съжалявам...и не мога да помогна
цитирай
4. hristo27 - Колко тъпо? Няма значение, важното ...
27.03.2012 12:19
Колко тъпо? Няма значение, важното е да не прилича на нормален човек!
цитирай
5. ivankalilova - Боже. . . . . . . ., до къде я докарахме!
27.03.2012 13:06
Боже........, до къде я докарахме!
цитирай
6. avangardi - Мила Илианка, архивите се губят при деактивиране
27.03.2012 13:40
Функцията деактивиране, реално изтрива! После не присъстват в архива!!!
Изтриването на анонимните коментари, може би е наложено пак от бъг, където вместо коментари се появяваха рекламни съобщения при всяко обновяване на системата. Имено това наложи да забраня анонимните коментари, а останалите по 300-400 неразбираеми и като зашифровани реклами от анонимни изтривах ръчно.
Апелирам временно не деактивирайте постинг или блог, до оправянето на проблема!
Прегръдки и целувки за теб! Дано всичко се оправи по-скоро!
С много обич Илчето
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Преди няколко дена бе изчезнал ц...
27.03.2012 14:40
Преди няколко дена бе изчезнал целия ми архив под ника, а постинга ми за водата не отбелязваше броя на посещения и коментари. След няколко дена архива се появи, просто запази самообладание, вероятно всичко ще се оправи, просто им трябва време. постинга ми за пролетта се появи 60 пъти, даектививацията ми не работеше тогава, а като заработи деактивирах 59 от тях. Като прочетох на няколко места, че деактивираните постинги изчезват, опитах да ги активирам за да разбера дали е вярно и тогава наистина нищо не се активира, те изчезнаха, но бройката постинги остана непроменена. такива ми ти странни работи се случват.
цитирай
8. sparotok - !
27.03.2012 17:48
Ужасно е да загубиш толкова труд! Дано админите се стреснат и възстановят постингите!
цитирай
9. анонимен - къф труд бе,
27.03.2012 19:11
sparotok написа:
Ужасно е да загубиш толкова труд! Дано админите се стреснат и възстановят постингите!


хобито не е труд, а кеф!
цитирай
10. iliada - Ето това е труд-като не можеш да направиш нещо добро ,поне да го изтриеш с кеф :)))))))))))))
27.03.2012 19:32
анонимен написа:
sparotok написа:
Ужасно е да загубиш толкова труд! Дано админите се стреснат и възстановят постингите!


хобито не е труд, а кеф!

цитирай
11. анонимен - има ги в нета, но..
27.03.2012 19:49
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:LbbUcdg_hXEJ:iliada.blog.bg/hobi/2012/01/05/zimniia-krystovden.877295+%D0%97%D0%B8%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D1%8F+%D0%BA%D1%80%D1%8A%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B4%D0%B5%D0%BD&cd=4&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
цитирай
12. bven - Това е стимул да направиш още по-хубави, Илиана!
27.03.2012 20:43
Успех!:))
цитирай
13. iliada - Не мисля , а и вече нямам желание!
27.03.2012 20:47
bven написа:
Успех!:))

Мислех ,че го правя за всички и го правех с радост , в най-тежките моментги за мен ,но съм се лъгала, а сега вече не виждам смисъл.......................
цитирай
14. optimum2 - Горе главата...
27.03.2012 21:38
Интересно е че когато "ти изчезна" блога се загуби и символа ти което ме озадачи и помислих че временно си блокирала всичко...
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - Или, Здравей!
27.03.2012 21:56
Цял ден ме нямаше - не съм влизала в блога днес и това ми идва като гръм от ясно небе! Знам, че ту се появяваше блога ти, ту изчезваше - понеже го имах в блогрола - докато се "изпари". Така изчезна и блога на Христо Атанасов. Много ми е мъчно за твоя - аз си чета редовно всеки твой постинг, знаеш. И в двата ти блога! За кой блог става въпрос и какво ти отговориха. Как обясняват това? Няма начин да е нарочно - това е лудост някаква! Толкова труд. Със сигурност е при обновяване на системата и със сигурност може да се възстанови! Моля те, ти си адвокат - да не ти раздавам акъли - Пиши им! Хайде и като се върна тук, да ти видя постингите! До скоро!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - Пак съм тук!
27.03.2012 22:13
Идвам от Марин... - mt46. Ама какво става наистина!? Таня - stela50 - и днес са й изчезнали два постинга!!? На теб - всички!!! И двете сте в категория "Изкуство"????
цитирай
17. iliada - НЕ,НАДЯ!
27.03.2012 22:14
malchaniaotnadejda7 написа:
Цял ден ме нямаше - не съм влизала в блога днес и това ми идва като гръм от ясно небе! Знам, че ту се появяваше блога ти, ту изчезваше - понеже го имах в блогрола - докато се "изпари". Така изчезна и блога на Христо Атанасов. Много ми е мъчно за твоя - аз си чета редовно всеки твой постинг, знаеш. И в двата ти блога! За кой блог става въпрос и какво ти отговориха. Как обясняват това? Няма начин да е нарочно - това е лудост някаква! Толкова труд. Със сигурност е при обновяване на системата и със сигурност може да се възстанови! Моля те, ти си адвокат - да не ти раздавам акъли - Пиши им! Хайде и като се върна тук, да ти видя постингите! До скоро!

НА НИКОЙ НЯМА ДА ПИША!УБЕДЕНА СЪМ ,ЧЕ ПРОБЛЕМА Е ИЗВЕСТЕН НА КОГОТО ТРЯБВА!СМЯТАМ ,ЧЕ ЗА МЕН Е ДОБРО РЕШЕНИЕ.АКО НЯКОЙ СМЯТА ,ЧЕ ЩЕ МЕ УЯЗВИ ПО ТОЗИ НАЧИН ДЪЛБОКО СЕ ЛЪЖЕ.ЩЕ МОГА ДА ГО ПРЕЖИВЕЯ.ВСЪЩНОСТ ТОВА Е ЕДНО ДОБРО РЕШЕНИЕ ЗА МЕН-ЩЕ ИМАМ ПОВЕЧЕ ВРЕМЕ ЗА НЕЩО ДРУГО.
БИХ ПРОДЪЛЖИЛА ТУК САМО ,АКО МИ СЕ ВЪЗСТАНОВЯТ ВСИЧКИ ПОСТИНГИ,НО ТЪЙ КАТО НЕ ГО ВЯРВАМ ,ЩЕ ОСТАНА ПОЧТИ НАБЛЮДАТЕЛ.УСТРОЙВА МЕ И НЕКА ПРИЯТЕЛИТЕ КОИТО НАИСТИНА СА СЪПРИЧАСТНИ НЕ МИ СЕ СЪРДЯТ ЗА РЕШЕНИЕТО.ЩЕ НАДНИКВАМ ПРИ ТЯХ КОГАТО МИ Е ВЪЗМОЖНО.РАДВАМ СЕ НА УСПЕХИТЕ ИМ И ТЯХНОТО ПОЛОЖИТЕЛНО РАЗВИТИЕ .ВИНАГИ ЩЕ ГИ ПОДКРЕПЯМ В УСИЛИЕТО ДА НАПРАВЯТ ТОЗИ СВЯТ ПО-ДОБЪР ПЪК ДАНО СТАНЕ!:)
цитирай
18. iliada - Ами просто станаха много тъпите копелета:)))))))))))))
27.03.2012 22:16
malchaniaotnadejda7 написа:
Идвам от Марин... - mt46. Ама какво става наистина!? Таня - stela50 - и днес са й изчезнали два постинга!!? На теб - всички!!! И двете сте в категория "Изкуство"????

цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - 17. iliada
27.03.2012 22:32
iliada написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Цял ден ме нямаше - не съм влизала в блога днес и това ми идва като гръм от ясно небе! Знам, че ту се появяваше блога ти, ту изчезваше - понеже го имах в блогрола - докато се "изпари". Така изчезна и блога на Христо Атанасов. Много ми е мъчно за твоя - аз си чета редовно всеки твой постинг, знаеш. И в двата ти блога! За кой блог става въпрос и какво ти отговориха. Как обясняват това? Няма начин да е нарочно - това е лудост някаква! Толкова труд. Със сигурност е при обновяване на системата и със сигурност може да се възстанови! Моля те, ти си адвокат - да не ти раздавам акъли - Пиши им! Хайде и като се върна тук, да ти видя постингите! До скоро!

НА НИКОЙ НЯМА ДА ПИША!УБЕДЕНА СЪМ ,ЧЕ ПРОБЛЕМА Е ИЗВЕСТЕН НА КОГОТО ТРЯБВА!СМЯТАМ ,ЧЕ ЗА МЕН Е ДОБРО РЕШЕНИЕ.АКО НЯКОЙ СМЯТА ,ЧЕ ЩЕ МЕ УЯЗВИ ПО ТОЗИ НАЧИН ДЪЛБОКО СЕ ЛЪЖЕ.ЩЕ МОГА ДА ГО ПРЕЖИВЕЯ.ВСЪЩНОСТ ТОВА Е ЕДНО ДОБРО РЕШЕНИЕ ЗА МЕН-ЩЕ ИМАМ ПОВЕЧЕ ВРЕМЕ ЗА НЕЩО ДРУГО.
БИХ ПРОДЪЛЖИЛА ТУК САМО ,АКО МИ СЕ ВЪЗСТАНОВЯТ ВСИЧКИ ПОСТИНГИ,НО ТЪЙ КАТО НЕ ГО ВЯРВАМ ,ЩЕ ОСТАНА ПОЧТИ НАБЛЮДАТЕЛ.УСТРОЙВА МЕ И НЕКА ПРИЯТЕЛИТЕ КОИТО НАИСТИНА СА СЪПРИЧАСТНИ НЕ МИ СЕ СЪРДЯТ ЗА РЕШЕНИЕТО.ЩЕ НАДНИКВАМ ПРИ ТЯХ КОГАТО МИ Е ВЪЗМОЖНО.РАДВАМ СЕ НА УСПЕХИТЕ ИМ И ТЯХНОТО ПОЛОЖИТЕЛНО РАЗВИТИЕ .ВИНАГИ ЩЕ ГИ ПОДКРЕПЯМ В УСИЛИЕТО ДА НАПРАВЯТ ТОЗИ СВЯТ ПО-ДОБЪР ПЪК ДАНО СТАНЕ!:)

Чакай сега, Или! Утрото е по-мъдро от вечерта. Ти си адвокат, аз поет, но мога да те уверя, че доста добре бих се оправила, ако се захвана и не е кой знае колко сложно веднага, ама бързичко да се разбере, кой, какво и как! Даже не е необходимо да се прибягва до спец части, т.е. - висш пилотаж в сърфирането. Доста нескопосано е пипано, защото - и ти, и Марин, и Таня - сте в "Изкуство" ??? Пречите на някого. Аз искам да те чета. И МНОГО ЩЕ МИ ПРЕЧИ, АКО ТЕ НЯМА ПО НЕЧИЯ ЧУЖДА ВОЛЯ! Ако отсъстваш по твои си причини - ще го приема, ще ми липсваш и така. НО - защото някой си друг решава - НЕ !!!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 18. iliada - Ами просто станаха много тъпите копелета:)))))))))))))
27.03.2012 22:35
iliada написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Идвам от Марин... - mt46. Ама какво става наистина!? Таня - stela50 - и днес са й изчезнали два постинга!!? На теб - всички!!! И двете сте в категория "Изкуство"????


Виж, Или, големи хора сме да си играем на котка и мишка. Това е за елементарно разследване! АДВОКАТ СИ!!! В мен изниква въпроса - кой модерира теб, Таня и Марин - и тримата сте в категория "Изкуство"?
ДЪРЖА - НА МОМЕНТА - МОДЕРАТОРЪТ НА КАТЕГОРИЯ "ИЗКУСТВО" ДА ВЗЕМЕ ОТНОШЕНИЕ ПРЕД ВСИЧКИ НИ ПО ТОЗИ ПРОБЛЕМ - ОТКРИТО, АРТИКУЛИРАНО, ТОЧНО И ЯСНО.

ВЗИМАМ ГО ЗА ПОСТОЯННА БЛОГВЪЛНА - ЧАКАМ ОБЯСНЕНИЕ ОТ МОДЕРАТОРА НА "ИЗКУСТВО"?

Ти си една от най-обичаните, четени, популярни блогърки в историята на този сайт!!!
цитирай
21. mt46 - Не е така, Надежда -
27.03.2012 22:39
в различни категории сме. Таня е в "Лични дневници", а Илиана - в "Хоби"... Изчезнали са постинги на още доста блогъри...
цитирай
22. iliada - Навя грешиш- аз съм категория "Хоби" ,но това няма значение.Таня и Марин са достатъчен мотив да създадеш блогвълна!
27.03.2012 22:43
malchaniaotnadejda7 написа:
iliada написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Идвам от Марин... - mt46. Ама какво става наистина!? Таня - stela50 - и днес са й изчезнали два постинга!!? На теб - всички!!! И двете сте в категория "Изкуство"????


Благодаря за готовността да помогнеш ,Надя ! С Илчето сте невероятни приятели за което Ви благодаря ,но аз наистина си имах доста други проблеми и се поуморих.........може да ми дошло времето да си почивам:)
Виж, Или, големи хора сме да си играем на котка и мишка. Това е за елементарно разследване! АДВОКАТ СИ!!! В мен изниква въпроса - кой модерира теб, Таня и Марин - и тримата сте в категория "Изкуство"?
ДЪРЖА - НА МОМЕНТА - МОДЕРАТОРЪТ НА КАТЕГОРИЯ "ИЗКУСТВО" ДА ВЗЕМЕ ОТНОШЕНИЕ ПРЕД ВСИЧКИ НИ ПО ТОЗИ ПРОБЛЕМ - ОТКРИТО, ЯРТИКУЛИРАНО, ТОЧНО И ЯСНО.

ВЗИМАМ ГО ЗА ПОСТОЯННА БЛОГВЪЛНА - ЧАКАМ ОБЯСНЕНИЕ ОТ МОДЕРАТОРА НА "ИЗКУСТВО"?

цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - Да, греша. Таня е в "Лични дневници", но
27.03.2012 23:12
имаше много постинги в "Изкуство". Да, изчезналите деактивирани постинги на Марин, са били в "Поезия", не в "Изкуство", но блогът му е в категория "Изкуство".

Реших, че е пострадал блога ти с авторски картини, но ти и тук - почти на всеки постинг имаше твои картини!!! Това е омерзително, наистина.:(
Тук имаше страхотни постинги. И много хубави твои картини! Аз толкова исках да видя снимките от изложбата - по едно време и те изчезнаха от другия ти блог!

Или, толкова ми е тъжно. Дано ги възстановят! Сега разгледах картините ти от изложбата - прекрасни са! Поздравявам те за нея. Ти си така обидена, че си затворила коментари. Ами, обяснимо е. Благодаря ти за излъчването от хубавите картини! Прегръщам те и много искам да си тук - Блогът няма да е същият без твоите постинги. Направо ще опустее.:( Искам да ти виждам картините!

цитирай
24. mileidi46 - Здравей мила..
27.03.2012 23:17
Откакто се бъгна този сайт изгубих желание да влизам и само надничам отвреме навреме..Където смогна:((не знаех за този кошмар..права си,много ама много станаха тъпите копелета не само в блога ,ами навсякъде!!!Дори и не съм гледала в какво състояние е блога ми и дали нещо е изчезнало.Пускам си картинки и музика!:))
Успех.И прегръдки.
цитирай
25. iliada - :)
27.03.2012 23:41
malchaniaotnadejda7 написа:
имаше много постинги в "Изкуство". Да, изчезналите деактивирани постинги на Марин, са били в "Поезия", не в "Изкуство", но блогът му е в категория "Изкуство".

Реших, че е пострадал блога ти с авторски картини, но ти и тук - почти на всеки постинг имаше твои картини!!! Това е омерзително, наистина.:(
Тук имаше страхотни постинги. И много хубави твои картини! Аз толкова исках да видя снимките от изложбата - по едно време и те изчезнаха от другия ти блог!

Или, толкова ми е тъжно. Дано ги възстановят! Сега разгледах картините ти от изложбата - прекрасни са! Поздравявам те за нея. Ти си така обидена, че си затворила коментари. Ами, обяснимо е. Благодаря ти за излъчването от хубавите картини! Прегръщам те и много искам да си тук - Блогът няма да е същият без твоите постинги. Направо ще опустее.:( Искам да ти виждам картините!


Да и този блог съшо пострада!:))Не искам да се оплаквам-нали все пак ПОНЕ ЕДИН ЧОВЕК ДОВОЛНО ЗА КРАТКО ЩЕ ПОТРИВА РЪЦЕ:))))
Винаги в такива случай си представям това как безсилието и злобата, която владеят извършителя го водят в действията му -нека се порадва .Нека да го разберем ,може други радости да няма:)
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - 21. mt46 - Не е така, Надежда -
27.03.2012 23:42
mt46 написа:
в различни категории сме. Таня е в "Лични дневници", а Илиана - в "Хоби"... Изчезнали са постинги на още доста блогъри...

Марине, не съм Шерлок Холмс, поет съм. Но:
1. Твоят блог е регистриран в категория "Изкуство".
2. Илиада има блог в категория "Изкуство" - другият й блог, от който също изчезваха картини, но е ударен този - и то как! Изцяло заличен. А и тук имаше почти на всеки постинг авторска картина.
3. На Таня й изчезват вече 7 или 8 - колко станаха нови постинги - системата отказва да публикува! Да, тя е в "Лични дневници", но имаше изключително (и то не един!) популярни постинги именно в категория "Изкуство"...
Следвам елементарната логика на мисълта.:) Е, може и да греша - дай Боже! Иначе ще е изключително неприятно, нали.

Дано тази лудост спре, защото Блог.бг започва да губи едни от най-влиятелните си блогъри, които го рекламират по света и у нас. Но може пък това да е скритата му цел. Знае ли човек! Както казва Цвайг - "истинските неща са противоречиви". Но са и прости - истинските неща. ЧАКАМЕ ОБЯСНЕНИЕ ОТ СТРАНА НА ЕКИПА НА БЛОГ. БГ - КОРЕКТНО И СВОЕВРЕМЕННО. ТУК СА ИЗЛИЧЕНИ АВТОРСКИ ПОСТИНГИ, А НЕ ДЪРА-БЪРА! ИЛИАДА ИМАШЕ СТОТИЦИ КАРТИНИ В ТОЗИ БЛОГ. КОЙ ПОСЕГНА НА ТЯХ?

Въпросът остава открит и чака своя адекватен отговор. Елементарна коректност е да го получим. За професионализъм не става дума, а за ЧОВЕЧНОСТ! Защото Илиада рекламира могъщо тази платформа с изисканите си постиниги!

Или, лека вечер! Прекратявам вмешателството си за днес, но ЧАКАМ обяснение и ОТГОВОР от модератор "Изкуство" или който прецени екипът на Блог.бг! Няма да престана, нито да оставя това така, докато не получа адекватен отговор. До скоро!
цитирай
27. iliada - Явно ме разбираш,мила !
27.03.2012 23:49
mileidi46 написа:
Откакто се бъгна този сайт изгубих желание да влизам и само надничам отвреме навреме..Където смогна:((не знаех за този кошмар..права си,много ама много станаха тъпите копелета не само в блога ,ами навсякъде!!!Дори и не съм гледала в какво състояние е блога ми и дали нещо е изчезнало.Пускам си картинки и музика!:))
Успех.И прегръдки.

Напоследък не ми се искаше да влизам за да откривам ,как пред мен изчезват постингите.........
цитирай
28. iliada - Може би Съдбата ми дава знак!:))
27.03.2012 23:56
malchaniaotnadejda7 написа:
имаше много постинги в "Изкуство". Да, изчезналите деактивирани постинги на Марин, са били в "Поезия", не в "Изкуство", но блогът му е в категория "Изкуство".

Реших, че е пострадал блога ти с авторски картини, но ти и тук - почти на всеки постинг имаше твои картини!!! Това е омерзително, наистина.:(
Тук имаше страхотни постинги. И много хубави твои картини! Аз толкова исках да видя снимките от изложбата - по едно време и те изчезнаха от другия ти блог!

Или, толкова ми е тъжно. Дано ги възстановят! Сега разгледах картините ти от изложбата - прекрасни са! Поздравявам те за нея. Ти си така обидена, че си затворила коментари. Ами, обяснимо е. Благодаря ти за излъчването от хубавите картини! Прегръщам те и много искам да си тук - Блогът няма да е същият без твоите постинги. Направо ще опустее.:( Искам да ти виждам картините!


Ако се възстановят добре ,ако не -още по-добре,но нека бъда честна обичах да стоя с часове пред монитора и да контактувам с всички Вас!Правех го с огромно удоволствие и много любов !
цитирай
29. iliada - Лека и спокойна вечер ,Наде!
27.03.2012 23:59
malchaniaotnadejda7 написа:
mt46 написа:
в различни категории сме. Таня е в "Лични дневници", а Илиана - в "Хоби"... Изчезнали са постинги на още доста блогъри...

Марине, не съм Шерлок Холмс, поет съм. Но:
1. Твоят блог е регистриран в категория "Изкуство".
2. Илиада има блог в категория "Изкуство" - другият й блог, от който също изчезваха картини, но е ударен този - и то как! Изцяло заличен. А и тук имаше почти на всеки постинг авторска картина.
3. На Таня й изчезват вече 7 или 8 - колко станаха нови постинги - системата отказва да публикува! Да, тя е в "Лични дневници", но имаше изключително (и то не един!) популярни постинги именно в категория "Изкуство"...
Следвам елементарната логика на мисълта.:) Е, може и да греша - дай Боже! Иначе ще е изключително неприятно, нали.

Дано тази лудост спре, защото Блог.бг започва да губи едни от най-влиятелните си блогъри, които го рекламират по света и у нас. Но може пък това да е скритата му цел. Знае ли човек! Както казва Цвайг - "истинските неща са противоречиви". Но са и прости - истинските неща. ЧАКАМЕ ОБЯСНЕНИЕ ОТ СТРАНА НА ЕКИПА НА БЛОГ. БГ - КОРЕКТНО И СВОЕВРЕМЕННО. ТУК СА ИЗЛИЧЕНИ АВТОРСКИ ПОСТИНГИ, А НЕ ДЪРА-БЪРА! ИЛИАДА ИМАШЕ СТОТИЦИ КАРТИНИ В ТОЗИ БЛОГ. КОЙ ПОСЕГНА НА ТЯХ?

Въпросът остава открит и чака своя адекватен отговор. Елементарна коректност е да го получим. За професионализъм не става дума, а за ЧОВЕЧНОСТ! Защото Илиада рекламира могъщо тази платформа с изисканите си постиниги!

Или, лека вечер! Прекратявам вмешателството си за днес, но ЧАКАМ обяснение и ОТГОВОР от модератор "Изкуство" или който прецени екипът на Блог.бг! Няма да престана, нито да оставя това така, докато не получа адекватен отговор. До скоро!

цитирай
30. tera - Здравей :)
28.03.2012 00:46
Понеже нямах сили и търпение да прочета всичките коментари не разбрах как са ти изтрили постовете?
Ако си използвала функцията "деактивирай" за нея се знае от миналата година, че не работи.
Ако ти си ги деактивирала, нищо чудно да са изчезнали по тоя случай.
Админите ли са ти ги изтрили или ти си си играла с опцията "деактивирай" това не ми стана ясно?

цитирай
31. mitkaloto - При мен осиротяха над 15 постинга. ...
28.03.2012 04:35
При мен осиротяха над 15 постинга.Отговорът от блога е,че работят по въпроса.Поздрави!
цитирай
32. ckarlet - Не мога да повярвам, че ти се е слу...
28.03.2012 07:58
Не мога да повярвам, че ти се е случило, мила! Искрено съжалявам! Дано да има някаква възможност да се възстановят постингите!
цитирай
33. sparotok - !
28.03.2012 08:29
анонимен написа:
sparotok написа:
Ужасно е да загубиш толкова труд! Дано админите се стреснат и възстановят постингите!


хобито не е труд, а кеф!


По думите ти съдя, че не си запознат с понятието труд, а и ти липсва дори и най-елементарното възпитание.

Хобито може да е любимо занимание, но точно поради тази причина хората влагат много време и труд в него. Всеки може да мрънка, малко са тези, които са в състояние да покажат нещо интересно и хубаво.
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - 29. iliada и 28. iliada - re
28.03.2012 18:37
Iliada - "Ако се възстановят добре ,ако не -още по-добре,но нека бъда честна обичах да стоя с часове пред монитора и да контактувам с всички Вас!Правех го с огромно удоволствие и много любов !"

Или, затова и идвах и ще продължавам да ти гостувам... с обич! И моля те, не говори в минало време. Аз продължавам да те обичам. Така че - пиши - моля те! Ще правим каквото трябва, пък да става каквото ще. А онзи, който е посегнал - защото не се съмнявам, че това не е случайно, а посегателство! - така си е натоварил кармата, че и Господ не може да го отърве от самия него. Но, да не изземаме Божиите функции - достатъчно е, този човек ИСКРЕНО - пред себе си поне, да осъзнае стореното! И никога повече да не го прави!

Говорих със специалисти и при добро желание постингите ти могат да бъдат възстановени. Ти решаваш - дали ще разследваш случая. Защото аз смятам, че много от картините ти са не само "хоби", а оригинално, авторско творчество със свой почерк. И бих искала да продължавам да виждам картините ти, когато решиш. Ще си взема една пролетна за блогрола. И дано този път никой не ми я вземе!:) Прегръщам те и светла, вдъхновена пролет! И до скоро!

цитирай
35. vostroto - Толкова са много постингите, то...
28.03.2012 20:06
Толкова са много постингите, толкова е голяма загубата, че просто няма такава мярка за тъпота. Със сигурност не може да е нарочно. Но това няма значение - важен е резултатът! Трябва да ги възстановят час по-скоро!
Поздрави, Илиада.
цитирай
36. iliada - Ще се наложи да внеса малко яснота навярно ,но ще изчакам още ден два,vostroto!:)
28.03.2012 21:48
vostroto написа:
Толкова са много постингите, толкова е голяма загубата, че просто няма такава мярка за тъпота. Със сигурност не може да е нарочно. Но това няма значение - важен е резултатът! Трябва да ги възстановят час по-скоро!
Поздрави, Илиада.

цитирай
37. iliada - Не се притеснявай ,Наде!Вярвам в здравия разум!:)
28.03.2012 22:06
malchaniaotnadejda7 написа:
Iliada - "Ако се възстановят добре ,ако не -още по-добре,но нека бъда честна обичах да стоя с часове пред монитора и да контактувам с всички Вас!Правех го с огромно удоволствие и много любов !"

Или, затова и идвах и ще продължавам да ти гостувам... с обич! И моля те, не говори в минало време. Аз продължавам да те обичам. Така че - пиши - моля те! Ще правим каквото трябва, пък да става каквото ще. А онзи, който е посегнал - защото не се съмнявам, че това не е случайно, а посегателство! - така си е натоварил кармата, че и Господ не може да го отърве от самия него. Но, да не изземаме Божиите функции - достатъчно е, този човек ИСКРЕНО - пред себе си поне, да осъзнае стореното! И никога повече да не го прави!

Говорих със специалисти и при добро желание постингите ти могат да бъдат възстановени. Ти решаваш - дали ще разследваш случая. Защото аз смятам, че много от картините ти са не само "хоби", а оригинално, авторско творчество със свой почерк. И бих искала да продължавам да виждам картините ти, когато решиш. Ще си взема една пролетна за блогрола. И дано този път никой не ми я вземе!:) Прегръщам те и светла, вдъхновена пролет! И до скоро!


Всичко ще си дойде на мястото :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iliada
Категория: Хоби
Прочетен: 5231886
Постинги: 6051
Коментари: 27723
Гласове: 78976
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. 1
2. 1
3. 1
4. 1
5. 1
6. 6.1
7. 11111