Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2018 15:49 - Св. Йоан Златоуст: 24 моления, според броя на часовете на деня и нощта
Автор: predanie Категория: Други   
Прочетен: 4133 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Господи, не ме лишавай от Твоите небесни блага.                                 

Господи, избави ме от вечните мъки.

Господи, ако с ум или мисъл, с думи или дела съгреших, прости ми.

Господи, избави ме от всяко незнание и забрава, малодушие и вкаменено безчувствие.

Господи, избави ме от всяко изкушение.

Господи, просветли моето сърце, което лошото пожелание помрачи.

Господи, аз като човек съгреших, а Ти, като милосърден Бог, ме помилвай, виждайки немощта на душата ми.

Господи, прати ми на помощ Твоята благодат, за да прославя Твоето свято име.

Господи, Иисусе Христе, запиши мене, Твоя раб, в книгата на живота и ми дай добър край.

Господи, Боже мой, макар и нищо добро да не сторих пред Тебе, но по Твоята милост дай ми да поставя добро начало.

Господи, поръси сърцето ми с росата на Твоята благодат.

Господи на небето и земята, помени в Твоето царство мене, грешния, безсрамен и нечист Твой раб.
Амин!

Господи, приеми ме в покаяние.

Господи, не ме изоставяй.

Господи, не допускай да изпадна в беда.

Господи, дай ми добра мисъл.

Господи, дай ми сълзи и умиление и да помня смъртта.

Господи, дай ми да мисля за изповядване на моите грехове.

Господи, дай ми смирение, целомъдрие и послушание.

Господи, дай ми търпение, великодушие и кротост.

Господи, насади в мене корена на доброто: страха Божий, в сърцето ми.

Господи, удостой ме да Те обичам от всичката си душа и мисъл и във всичко да върша Твоята воля.

Господи, закриляй ме от лоши човеци, и от бесове, и от страсти, и от всякакви други непристойни неща.

Господи, Ти знаеш, че всичко вършиш според Своята блага воля:

нека бъде Твоята воля и в мене грешния, защото си благословен во веки.
Амин!




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: predanie
Категория: Други
Прочетен: 412886
Постинги: 325
Коментари: 145
Гласове: 206
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031